I-IV 108

Овде ќе ги објавуваме сите часови за I-IV година според планирањата кои се во согласност со насоките за Скратена наставна програма за I-IV година за онлајн настава. Сите часови се линкувани од YouTube каналот на Sportski Pedagozi Kumanovo каде што се поставени часовите за предметот Физичко и здравствено образование. Програмата за Спорт и спортски активности (online) е со четири теми, од кои три се опфатени во предметот Физичко издравствено образовние, па со линкови од тие видеа ќе ги поврземе со планирањата по Спорт и спортски активности. Темата „Аеробик“ ќе биде посебно обработена и видео часовите од оваа тема ќе се снимаат само за овој предмет.

Програма за Гимназиско и Средно стручно образование

Планирање за Спорт и спортски активноси за I-IV година со 108 часа

40, 41 и 42 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 40,41,42 за I-IVгод. 108 Лордоза-превенција

ТЕМА 4: Корективна гимнастика (Превенција од Лордоза)

Методска единица: 40 Обучување на вежби за превенција од Лордоза. Методска единица: 41 Увежбување на вежби за превенција од Лордоза. Методска единица: 42 Увежбување на вежби за превенција од Лордоза. -Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува и изведува техниките на вежбите, движењата и држењата на телото или делови од телото кои превенираат лошо држење на телото, спречуваат појава на деформитет или го спречуваат неговиот развој. -Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) . -Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, флашичка со вода, маичка, пешкирче, лента-конец и тег-висок. -Форми на работа: Фронтална и индвидуална. -Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување. -Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. -Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите. -Структура на часот: ВОВЕДЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 3 минути: Вклучување на час, запишување на час во е-днавник, дежурни, отсутни, ученици кои неможат целосно да вежбаат, вклучување камери; ПОДГОТВИТЕЛЕН ДЕЛ НА ОНЛЈАН ЧАСОТ, 5 минути: Запознавање на учениците со методска единица, потребни реквизи, алтернативни решенија за реквизити, потребен простор?!; ГЛАВЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 20 минути: Видео презентација за практично вежбање од дома која содржи примери на физички вежби за: - (3:07) Воведен дел - ВEЖБИ ЗА ЗАГРЕВАЊЕ на телесна температура од 3 минути; - (5:40) Подготвителен дел - ВЕЖБИ ЗА ИСТЕГНУВАЊЕ на мускулатурата на телото и раздвижување на зглобовите од 5 минути ; - (10:37) Главен дел - ВЕЖБИ со кои се развиваат моторичките способности на ученикот како (координација, сила, брзина, рамнотежа, флексибилност) од 10 минути; - (18:55) Завршен дел - ВЕЖБИ ЗА ЛАБАВЕЊЕ и истегнување на мускулите кои се најмногу оптоварени за време на изведување на вежбите во текот на целиот час од 2 минути; ЗАВРШЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 3 минути: Комуникација со интеракција, прашања, предлози, препораки и заклучок, договор за начин на вежбање за следен час.

37, 38 и 39 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 37, 38 и 39 за I-IV год.108, Кифоза-превенција 

ТЕМА 3: Корективна гиманастика (Превенција од Кифоза)

Методска единица: 37 Обучување на вежби за превенција од Кифоза. Методска единица: 38 Увежбување на вежби за превенција од Кифоза. Методска единица: 39 Увежбување на вежби за превенција од Кифоза. -Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува и изведува техниките на вежбите, движењата и држењата на телото или делови од телото кои превенираат лошо држење на телото, спречуваат појава на деформитет или го спречуваат неговиот развој. -Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) . -Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, флашичка со вода, маичка, пешкирче, лента-конец и тег-висок. -Форми на работа: Фронтална и индвидуална. -Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување. -Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. -Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите. -Структура на часот: ВОВЕДЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 3 минути: Вклучување на час, запишување на час во е-днавник, дежурни, отсутни, ученици кои неможат целосно да вежбаат, вклучување камери; ПОДГОТВИТЕЛЕН ДЕЛ НА ОНЛЈАН ЧАСОТ, 5 минути: Запознавање на учениците со методска единица, потребни реквизи, алтернативни решенија за реквизити, потребен простор?!; ГЛАВЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 20 минути: Видео презентација за практично вежбање од дома која содржи примери на физички вежби за: - (3:30) Воведен дел - ВEЖБИ ЗА ЗАГРЕВАЊЕ на телесна температура од 3 минути; - (5:55) Подготвителен дел - ВЕЖБИ ЗА ИСТЕГНУВАЊЕ на мускулатурата на телото и раздвижување на зглобовите од 5 минути ; - (12:45) Главен дел - ВЕЖБИ со кои се развиваат моторичките способности на ученикот како (координација, сила, брзина, рамнотежа, флексибилност) од 10 минути; - (24:38) Завршен дел - ВЕЖБИ ЗА ЛАБАВЕЊЕ и истегнување на мускулите кои се најмногу оптоварени за време на изведување на вежбите во текот на целиот час од 2 минути; ЗАВРШЕН ДЕЛ НА ОНЛАЈН ЧАСОТ, 3 минути: Комуникација со интеракција, прашања, предлози, препораки и заклучок, договор за начин на вежбање за следен час.

34, 35 и 36 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 34, 35 и 36 за I-IV год. 108

Тема3: Аеробик

Методска единица: 34 Обучување на вежби за нозе за под.
Методска единица: 35 Увежбување на вежби за нозе за под.

Методска единица: 36 Увежбување на вежби за нозе за под.

Цел: Ученикот да ги обучи и увежбува изведбата на движење за нозе на под во аеробик.

Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) .

Форми на работа: Фронтална и индвидуална.

Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план.

Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.

Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи; Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

31, 32 и 33 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 31, 32 и 33 за I-V год. 108

Тема3: Аеробик

Методска единица: 31 Обучување на вежби за нозе за под. Методска единица: 32 Увежбување на вежби за нозе за под. Методска единица: 33 Увежбување на вежби за нозе за под. Цел: Ученикот да ги обучи и увежбува изведбата на движење за нозе на под во аеробик. Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) . Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода. Форми на работа: Фронтална и индвидуална. Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување. Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите. Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи; Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути); Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

29 и 30 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 29 и 30 за I-IV год. 108

Тема3: Аеробик

Методска единица: 29 Обучување на напредни чекори и потскоци.
Методска единица: 30 Увежбување на напредни чекори и потскоци.
Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на движење на основни чекори за аеробик.

Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) .

Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода.

Форми на работа: Фронтална и индвидуална. Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи;

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

27 и 28 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 27 и 28 за I-IV год. 108

Тема3: Аеробик

Методска единица: 27 Увежбување на почетни чекори во 4 правци и во 2 насоки.

Методска единица: 28 Увежбување на почетни чекори во 4 правци и во 2 насоки.

Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на движење на основни чекори за аеробик.

Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) .

Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода. Форми на работа: Фронтална и индвидуална.

Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи;

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

25 и 26 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 25 и 26 за I-IV год. 108

Тема3: Аеробик

Методска единица: 25 Обучување на почетни чекори за аеробик.
Методска единица: 26 Увежбување на почетни чекори за аеробик.
Музиката ја пушта самиот ученик со цел да се прилагоди на ритамот и да повтори неколку пати. Во следните видеа и побрзи ора, музиката ќе ја пуштаат и наставниците.

Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на движење на основни чекори за аеробик.

Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода.

Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) . Форми на работа: Фронтална и индвидуална.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план.

Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.

Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи; Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

22, 23 и 24 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 22, 23 и 24 за I-IV год. 108

Тема2: Вежби за развој на општата психомоторика

Методска единица: 22 Обучување на вежби со подни скали за координација.
Методска единица: 23 Увежбување на вежби со подни скали за координација.
Методска единица: 24 Интеракција на вежби со подни скали за координација.
Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на вежби за развој на мускули на телото и развој на моторни способности координација со реквизит подни скали.

Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) .

Форми на работа: Фронтална и индвидуална.

Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, пластичнии и платнени подни скали, леплива трак, вода, спортска облека.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план.

Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.

Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи; Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

19, 20 и 21 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 19, 20 и 21 за I-IV год, 108

Тема2: Вежби за развој на општата психомоторика Методска единица: 19 Обучување на вежби со шише за координација и репетитивна сила. Методска единица: 20 Увежбување на вежби со шише за координација и репетитивна сила. Методска единица: 21 Интеракција на вежби со шише за координација и репетитивна сила. Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на вежби за развој на мускули на телото и развој на моторни способности координација и репетитивна сила со реквизит шише со вода од 0.5 до 1.5 литри. Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) . Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 3-4 м2 во просторија, 2-3 шишенца, вода, спортска облека. Форми на работа: Фронтална и индвидуална. Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план. Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите. Структура на часот: Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи; Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);

Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.

18 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 18 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Осумнаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со употреба на реквизит дрвена палка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизит дрвена палка каде што во три часа се обидуваме да ја подобриме моториката. Моторичка цел на часот е подобрување на рамнотежа. Ова е трет час на кој вежбите се увежбуваат и се повторуваат спортските знаења. Повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно и ученикот да ги опишува вежбите, да одбере поголем дел од вежби кои ќе ги применува 3 до 5 денелно за оваа работна недела. Часот е замислен да биде со интеракција помеѓу наставникот и учениците. На крај на видеото се поставени насоки за интерактивна комуникација со анкетирање, прашалници, квиз на спортски знаења и друго (Предлагања на нови вежби и модификации на вежби, Која група на мускули е најоптоварена во текот на часот? Со кој реквизит се вежба и што може да биде алтернатива? Колку време вежбаат сами? Колку вежби изведуваат? Колку е границата за повторување на вежбите мин-макс? Каде вежбаат? Со кого вежбаат?)

17 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 17 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Седумнаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит дрвена палка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизит дрвена палка. Ова е втор час за презентација на вежбите како час за увежбување на дадените вежби. Наставникот може да ги презентира вежбите, но може да ги насочи учениците сами да ги побараат вежбите на YouTube channel Sportski Pedagozi Kumanovo ако имаат таква можност и да вежбат за време на часот или после наставата. Вежбите може да се изведуваат со дрвена палка од било каква големина, пластична палка (што е најпожелно), јаже, ремен и слично, а доколку нема топка или друг прирачен реквизит, може да ги изведува вежбите со имитирање на држење палка. Моторичка цел за овој час е подобрување на рамнотежа.

16 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 16 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Шестнаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит дрвена палка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба исто така на реквизит дрвена палка. Ова е прв час за презентација на вежбите со реквизит дрвена палка и затоа е час за обучување, со цел подобрување на моториката на телото. Наставникот на овој час може да го презентира часот пред учениците, да ги појаснува вежбите и да предлага слични на нив. Вежбите може да се изведуваат со дрвена палка од било каква гоемина, пластична палка (што е најпожелно), јаже, ремен и слично, а доколку нема топка или друг прирачен реквизит, може да ги изведува вежбите со имитирање на држење палка. Моторичка цел за овој час е подобрување на репетитивна сила.

15 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 15 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Петнаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со употреба на реквизит пилатес топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизитпилатес топка каде што во три часа се обидуваме да ја подобриме моториката. Моторичка цел на часот е подобрување на репетитивна сила. Ова е трет час на кој вежбите се увежбуваат и се повторуваат спортските знаења. Повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно и ученикот да ги опишува вежбите, да одбере поголем дел од вежби кои ќе ги применува 3 до 5 денелно за оваа работна недела. Часот е замислен да биде со интеракција помеѓу наставникот и учениците. На крај на видеото се поставени насоки за интерактивна комуникација со анкетирање, прашалници, квиз на спортски знаења и друго (Предлагања на нови вежби и модификации на вежби, Која група на мускули е најоптоварена во текот на часот? Со кој реквизит се вежба и што може да биде алтернатива? Колку време вежбаат сами? Колку вежби изведуваат? Колку е границата за повторување на вежбите мин-макс? Каде вежбаат? Со кого вежбаат?)

14 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 14 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Четиринаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит пилатес топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизит пилатес топка. Ова е втор час за презентација на вежбите како час за увежбување на дадените вежби. Наставникот може да ги презентира вежбите, но може да ги насочи учениците сами да ги побараат вежбите на YouTube channel Sportski Pedagozi Kumanovo ако имаат таква можност и да вежбат за време на часот или после наставата. Вежбите може да се изведуваат со гумена детска топка со рачки за скокање и седење на неа, со топка за кошарка или со било која друга топка, а доколку нема топка може да ги изведува вежбите со имитирање на држење топка. Моторичка цел за овој час е подобрување на репетитивна сила.

13 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 13 за I-IV год. Спорт и спортски активности

Тринаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит пилатес топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба исто така на реквизит пилатес топка. Ова е прв час за презентација на вежбите со реквизит пилатес топка и затоа е час за обучување, со цел подобрување на моториката на телото. Наставникот на овој час може да го презентира часот пред учениците, да ги појаснува вежбите и да предлага слични на нив. Вежбите може да се изведуваат со гумена детска топка со рачки за скокање и седење на неа, со топка за кошарка или со било која друга топка, а доколку нема топка може да ги изведува вежбите со имитирање на држење топка. Моторичка цел за овој час е подобрување на репетитивна сила.

12 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 12, I-IV год. Спорт и спортски активности

Дванаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со Ѕид како помагало и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на Ѕид како помагало. Ова е втор час за презентација на вежбите како час за увежбување на дадените вежби. Наставникот може да ги презентира вежбите, но може да ги насочи учениците сами да ги побараат вежбите на YouTube channel Sportski Pedagozi Kumanovo ако имаат таква можност и да вежбат за време на часот или после наставата. Моторичка цел за овој час е подобрување на општа сила.

11 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 11, I-IV год. Спорт и спортски активности

Единаесетти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со Ѕид како помагало и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба исто така со Ѕид како помагало. Ова е прв час за презентација на вежбите со Ѕид како помагало и затоа е час за обучување, со цел подобрување на моториката на телото. Наставникот на овој час може да го презентира часот пред учениците, да ги појаснува вежбите и да предлага слични на нив. Сите вежби се изведуваат на Ѕид или врата. Моторичка цел за овој час е подобрување на општа сила.

10 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 10, I-IV год. Спорт и спортски активности

Десети наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со употреба на реквизит јаже за прескокнување и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизит јаже за прескокнување каде што во три часа се обидуваме да ја подобриме моториката. Моторичка цел на часот е подобрување на експлозивна сила. Ова е трет час на кој вежбите се увежбуваат и се повторуваат спортските знаења. Повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно и ученикот да ги опишува вежбите, да одбере поголем дел од вежби кои ќе ги применува 3 до 5 денелно за оваа работна недела. Часот е замислен да биде со интеракција помеѓу наставникот и учениците. На крај на видеото се поставени насоки за интерактивна комуникација со анкетирање, прашалници, квиз на спортски знаења и друго (Предлагања на нови вежби и модификации на вежби, Која група на мускули е нај оптоварена во текот на часот? Со кој реквизит се вежба и што може да биде алтернатива? Колку време вежбаат сами? Колку вежби изведуваат? Колку е границата за повторување на вежбите мин-макс? Каде вежбаат? Со кого вежбаат?)

9 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 9, I-IV год. Спорт и спортски активности

Деветти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит јаже за прескокнување и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на реквизит јаже за прескокнување. Ова е втор час за презентација на вежбите како час за увежбување на дадените вежби. Наставникот може да ги презентира вежбите, но може да ги насочи учениците сами да ги побараат вежбите на YouTube channel Sportski Pedagozi Kumanovo ако имаат таква можност и да вежбат за време на часот или после наставата. Сите вежби прво се изведуваат без реквизит, односно, со имитирање на движењата, како пониско или почетно ниво на знаење, а потоа се употребува јажето. Во домот сите вежби се изведуваат без јаже, заради висината на плафонот, а надвор во хол на зграда, пред семејна куќа или зграда и на отворен простор се применуваат вежбите со скокање на јажето. Моторичка цел за овој час е подобрување на експлозивна сила.

8 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 8, I-IV год. Спорт и спортски активности

Осми наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит јаже за прескокнување и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба исто така на реквизит јаже за прескокнување. Ова е прв час за презентација на вежбите со реквизит јаже за прескокнување и затоа е час за обучување, со цел подобрување на моториката на телото. Наставникот на овој час може да го презентира часот пред учениците, да ги појаснува вежбите и да предлага слични на нив. Сите вежби прво се изведуваат без реквизит, односно, со имитирање на движењата, како пониско или почетно ниво на знаење, а потоа се употребува јажето. Во домот сите вежби се изведуваат без јаже, заради висината на плафонот, а надвор во хол на зграда, пред семејна куќа или зграда и на отворен простор се применуваат вежбите со скокање на јажето. Моторичка цел за овој час е подобрување на експлозивна сила.

7 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 7, I-IV год. Спорт и спортски активности

Седми наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со употреба на реквизит топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на топка каде што во три часа се обидуваме да ја подобриме координацијата. Ова е трет час на кој вежбите се увежбуваат и се повторуваат спортските знаења. Повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно и да знае ученикот да ги опише вежбите, да одбере поголем дел од вежби кои ќе ги применува 3 до 5 денелно за оваа работна недела. Часот е замислен да биде со интеракција помеѓу наставникот и учениците. На крај на видеото се поставени насоки за интерактивна комуникација со анкетирање, прашалници, квиз на спортски знаења и друго.

6 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 6, I-IV год. Спорт и спортски активности

Шести наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на топка. Ова е втор час за презентација на вежбите како час за увежбување на дадените вежби. Наставникот може да ги презентира вежбите, но може да ги насочи учениците сами да ги побараат вежбите на YouTube channel Sportski Pedagozi Kumanovo ако имаат таква можност и да вежбат за време на часот или после наставата.

5 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 5, I-IV год. Спорт и спортски активности

Петти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој со реквизит топка и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба исто така на реквизит топка. Ова е прв час за презентација на вежбите со реквизит топка и затоа е час за обучување, со цел подобрување на координација на телото. Наставникот на овој час може да го презентира часот пред учениците, да ги појаснува вежбите и да предлага слични на нив.

4 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 4, I-IV год. Спорт и спортски активностит

Четврти наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој без употреба на реквизит и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на тениско топче каде што во три часа се обидуваме да ја подобриме координацијата. Ова е трет час на кој вежбите се увежбуваат и се повторуваат спортските знаења. Повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно и да знае ученикот да ги опише вежбите, да одбере поголем дел од вежби кои ќе ги применува 3 до 5 денелно за оваа работна недела. Часот е замислен да биде со интеракција помеѓу наставникот и учениците. На крај на видеото се поставени насоки за интерактивна комуникација со анкетирање, прашалници, квиз на спортски знаења и друго.

3 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 3, I-IV год. Спорт и спортски активности

Трет наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој без употреба на реквизит и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на тениско топче. Ова е втор час на кој вежбите се увежбуваат, повеќе од половина вежби треба да се изведуваат правилно, а за другите наставникот да дава совети, насоки и упатства за да се подобрат изведбите.

2 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 2, I-IV год. Спорт и спортски активности

Втор наставен час за учениците од I-IV година. На овој час се дадени вежби кои ги поврзуваат двете теми: Вежби за правилен физички развој без употреба на реквизит и тема Вежби за развој на општа моторичка со употреба на тениско топче. Ова е прв час за презентација на вежбите и затоа е час за обучување.

1 ЧАС, Линк до часот на YouTube Час 1, I-IV год. Спорт и спортски активности

Воведување во онлајн наставата по предметот Спорт и спортски активности за учениците од I-IV година преку запознавање на учениците со програмата. Програмата е разработена преку две теми за сите месеци. Секоја тема е разработена со методски единици кои ќе бидат презентирани како видео презентации.

No comments:

Post a Comment

Час 58, 59 и 60 за 6-9 одд. (360 видео VR) ФЗО, Јаже за експлозивна и репетитивна сила

  УПАТСТВО ЗА ГЛЕДАЊЕ НА 360 ВИДЕО: https://youtu.be/3B2iX2QzFiE ​ Доколку е матна сликата на видеото ќе треба да го подесите квалитетот на ...