Тема3: Аеробик
Методска единица: 25 Обучување на почетни чекори за аеробик.
Методска единица: 26 Увежбување на почетни чекори за аеробик.
Музиката ја пушта самиот ученик со цел да се прилагоди на ритамот и да повтори неколку пати. Во следните видеа и побрзи ора, музиката ќе ја пуштаат и наставниците.
Цел: Ученикот да ги увежбува и усовршува изведбата на движење на основни чекори за аеробик.
Наставни стредства: Компјутер или паметен телефон, Интернет, 4 м2 во просторија, извор на музика, флашичка со вода.
Услови на работа: Дома или на Отворено (двор пред куќа, зграда, природа) .
Форми на работа: Фронтална и индвидуална.
Корелација: Со сите теми спортски активности застапени во глобален перспективен план.
Методи на работа: Метод на вербална комуникација, матод на демонстрација, матод на практично вежбање, метод на повремено следење и набљудување.
Метод на вреднување и оценување на темата: Метод на континуирано следење и проверување на правилно технички и естетско изведување на вежбите и правилно дишење, примена на правилни вежби за мускулатурата која ќе е најактивна во однос на наставната единица на часот, познавање на основната групна поделба на мускулите и демонстрирање на часовите.
Структура на часот:
Воведен дел 5 минути: Вклучување на час, Запознавање на учениците со методска единица и Потребни реквизи;
Главен дел 20 минути: Видео презентација (Воведен дел 3 минути - Подготвителен дел 5 минути - Главен дел 10 минути - Завршен дел 2 минути);
Завршен дел 5 минути: Комуникација со Интеракција, Прашања, Предлози, Препораки и Заклучок, Договор за следен час.
No comments:
Post a Comment