Tuesday, March 16, 2021

Час 6 за 1 одд. Тандем, Вежби со хулахоп

 (0:00) Тема 3: Вежби за обликување на тело и движења

Методска единица: Вежби со Хулахоп за координација. Цел: Ученикот да изведе повеќе различни вежби со хулахоп. Форми на работа: Фронтална и индивидуална Нагледни средства: Интернет, Пренослив звучник, Лап-топ или мобилен како носач на звук за музиката, хулахоп. Методи на работа: Метод на вербална комуникација, Метод на демонстрација, Метод на практично вежбање, Корелација: Со сите теми и содржини од наставната програма Методи на вреднување: Метод на континуирано следење на начинот на изведбата на вежбите, интензитетот на вежбањето како и бројот на повторувањата. Часот го започнуваме со пуштање на инструментална музика со доминација на одреден иструмент. Продолжуваме со поставување на хулахоп на под за загревање на мускулите на телото. Потоа вежбите се изведуваат со хулахопво раце. Вежбите за истегнување се изведуваат за сите делови на телото (врат, раце, труп и нозе) и во комбинација. По вежбите за раздвижување и за истенгување, повеќето вежби придонесуваат и за развој на флксибилност на овие мускули. Во главниот дел на часот вежбите се развој на координација. На крај на часот даваме две вежби за лабавење и истегнување на мускулатурата за раце и нозе. -Структура на часот: ВОВЕДЕН ДЕЛ НА ЧАСОТ, 2 минути: Започнување на час, запишување на час во е-днавник, дежурни, отсутни, ученици кои неможат целосно да вежбаат. ПОДГОТВИТЕЛЕН ДЕЛ НА ЧАСОТ, 3 минути: Запознавање на учениците со методска единица, потребни реквизи, алтернативни решенија за реквизити за вежбање во домашни услови, потребен простор?!; ГЛАВЕН ДЕЛ НА ЧАСОТ, 20 минути: Практично вежбање во мала сала која содржи примери на физички вежби за: (0:20) Воведен дел - Вежби за загревање на телесна температура; (4:00) Подготвителен дел Вежби за истегнување на мускулатурата на телото и раздвижување на зглобовите; (7:00) Главен дел - Вежби без и со реквизит со помош на кој се развиваат моторичките способности на ученикот како (координација, сила, брзина, рамнотежа, флексибилност); (14:30) Завршен дел - Вежби за истегнување и лабавење на мускулите кои се најмногу оптоварени за време на изведување на вежбите во текот на целиот час; ЗАВРШЕН ДЕЛ НА ЧАСОТ, 5 минути: Комуникација со интеракција со тандем наставникот, прашања, предлози, препораки и заклучок, договор за начин на вежбање за следен час. https://jugoslavsport.blogspot.com/ https://www.youtube.com/channel/UCamd... https://www.youtube.com/c/KrsteMisirk... https://www.youtube.com/channel/UCX9W... https://sites.google.com/view/sportsp... https://sites.google.com/view/schools... https://www.facebook.com/sportskipeda... https://www.facebook.com/FederationOf... https://www.facebook.com/uskkmk Покровители: Здружение на Спортски Педагози Куманово, Општински Сојуз на Училишен Спорт Куманово, Општински Сојуз на Спортови Куманово. Место на снимање: ООУ „Крсте Мисирков“ Куманово Одделенски наставник: Маја Пандуревиќ Предметен наставник: Југослав Спасиќ

No comments:

Post a Comment

Час 58, 59 и 60 за 6-9 одд. (360 видео VR) ФЗО, Јаже за експлозивна и репетитивна сила

  УПАТСТВО ЗА ГЛЕДАЊЕ НА 360 ВИДЕО: https://youtu.be/3B2iX2QzFiE ​ Доколку е матна сликата на видеото ќе треба да го подесите квалитетот на ...